- 
        1984Δημιουργία των πρώτων προϊόντωνΧάρη στις γνώσεις και την εμμονή των ιδρυτών της, Έλσας και Γιώργου Βασιλακάκη, στη συνεχή δημιουργική έρευνα και χρησιμοποίηση φυσικών συστατικών, η MACROVITA ξεκινά την επιχειρηματική της δραστηριότητα με γνώμονα και στόχο την προσήλωση στην ποιότητα. 
- 
        1989ΚαινοτομίαΗ MACROVITA καινοτομεί, δημιουργώντας την πρώτη -στην Ελλάδα- αναπλαστική σειρά περιποίησης προσώπου με φυτικό RNA σε λιποσώματα και πρωτεΐνες σόγιας. 
- 
        1993ΑντιγήρανσηΔημιουργία της πρώτης αντιγηραντικής σειράς Retinol A+E με νανοσφαίρια, που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά. 
- 
        1996Συστατικά φυσικής προέλευσηςΗ MACROVITA, σεβόμενη απόλυτα τη φύση, επιδεικνύει τη μέγιστη ευαισθησία, αφαιρώντας από όλα της τα προϊόντα τις πρώτες ύλες με ζωική προέλευση (διατήρηση μόνο των παραγώγων της μέλισσας). 
- 
        1998Πρώτα καλλυντικά με λάδι ελιάςΔημιουργία των πρώτων, στην Ελλάδα, καλλυντικών με βασικό συστατικό το λάδι της ελιάς. 
- 
        2002ΕκσυγχρονισμόςΑνανέωση τόσο των προϊόντων όσο και των συσκευασιών, σύμφωνα με τα σύγχρονα αισθητικά κριτήρια και τις διεθνείς νομοθετικές ρυθμίσεις. 
- 
        2005ΟικολογίαΟικολογική στροφή, πάντα διατηρώντας την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των προϊόντων. 
- 
        2013ΣυνεργασίεςΗ MACROVITA ενισχύει σημαντικά την παρουσία της τόσο στα φαρμακεία όσο και σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων, βαδίζοντας προς το μέλλον με σταθερά και αποφασιστικά βήματα. 
- 
        2014Διεθνής παρουσίαΗ MACROVITA διεισδύει επιτυχώς στη διεθνή αγορά. 
- 
        2016Συμμόρφωση με ευρωπαϊκούς κανονισμούςΑκολουθώντας τον νέο ευρωπαϊκό κανονισμό (655/2013) περί κοινών κριτηρίων για τους ισχυρισμούς που δύνανται να χρησιμοποιούνται στις επισημάνσεις των καλλυντικών προϊόντων που διατίθενται στην αγορά, η MACROVITA, συνεχίζει να αναπτύσσει προϊόντα που δεν δοκιμάζονται σε ζώα, χωρίς να προβαίνει σε χρήση αυτού για επικοινωνιακούς λόγους. 
- 
        2018Πρωτοποριακές πρώτες ύλεςΕναρμονιζόμενη με τις νέες τάσεις της κοσμετολογίας, η MACROVITA ανανεώνει τα προϊόντα της, χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές πρώτες ύλες και ενισχύοντας την αποτελεσματικότητά τους. 
- 
        2019Περιβαλλοντικό αποτύπωμαΠιστή στην οικολογική της θεώρηση, η MACROVITA χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες, σε μια προσπάθεια να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. 
- 
        2020Ηλεκτρονικό κατάστημαΔημιουργία του εταιρικού ηλεκτρονικού καταστήματος. 
- 
        2023Νέες συνθέσεις προϊόντωνΑναθεώρηση της σύνθεσης των αντηλιακών προϊόντων με χρήση προηγμένων αντηλιακών φίλτρων, που σέβονται τόσο το θαλάσσιο οικοσύστημα όσο και την επιδερμίδα. 
- 
        202440 χρόνια δημιουργικότηταςΜε πίστη και σεβασμό στο όραμα και τις δεσμεύσεις της, και σύμμαχο την αμέριστη εμπιστοσύνη και ειλικρινή προτίμηση του εγχώριου αλλά και διεθνούς καταναλωτικού κοινού, τον Φεβρουάριο του 2024 η MACROVITA συμπληρώσε 40 χρόνια συνεχούς, επιτυχημένης πορείας. 
- 1984
- 1989
- 1993
- 1996
- 1998
- 2002
- 2005
- 2013
- 2014
- 2016
- 2018
- 2019
- 2020
- 2023
- 2024
- 2024
- 2024
- 2023
- 2020
- 2019
- 2018
- 
        202440 years of creativity Showing faith and respect to its vision and commitments, along with the implicit trust and sincere preference of the domestic and international consumer audience, in February 2024, MACROVITA completed 40 years of continuous, successful development.
- 
        202440 χρόνια δημιουργικότητας Με πίστη και σεβασμό στο όραμα και τις δεσμεύσεις της, και σύμμαχο την αμέριστη εμπιστοσύνη και ειλικρινή προτίμηση του εγχώριου αλλά και διεθνούς καταναλωτικού κοινού, τον Φεβρουάριο του 2024 η MACROVITA συμπληρώσε 40 χρόνια συνεχούς, επιτυχημένης πορείας.
- 
        2023Reformulations Reformulation of suncare products with advanced sunscreen filters that respect both the marine ecosystem and the skin.
- 
        
- 
        2019Environmental footprint Remaining committed to its ecological orientation, MACROVITA introduces more eco-friendly packaging materials to reduce its environmental footprint.
- 
        2018Innovative raw materials MACROVITA renews its products by incorporating innovative raw materials, keeping up with modern trends in cosmetology and enhancing their effectiveness.
 
				 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					 
					
					