-
1984
Δημιουργία των πρώτων προϊόντων
Χάρη στις γνώσεις και την εμμονή των ιδρυτών της, Έλσας και Γιώργου Βασιλακάκη, στη συνεχή δημιουργική έρευνα και χρησιμοποίηση φυσικών συστατικών, η MACROVITA ξεκινά την επιχειρηματική της δραστηριότητα με γνώμονα και στόχο την προσήλωση στην ποιότητα.
-
1989
Καινοτομία
Η MACROVITA καινοτομεί, δημιουργώντας την πρώτη -στην Ελλάδα- αναπλαστική σειρά περιποίησης προσώπου με φυτικό RNA σε λιποσώματα και πρωτεΐνες σόγιας.
-
1993
Αντιγήρανση
Δημιουργία της πρώτης αντιγηραντικής σειράς Retinol A+E με νανοσφαίρια, που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά.
-
1996
Συστατικά φυσικής προέλευσης
Η MACROVITA, σεβόμενη απόλυτα τη φύση, επιδεικνύει τη μέγιστη ευαισθησία, αφαιρώντας από όλα της τα προϊόντα τις πρώτες ύλες με ζωική προέλευση (διατήρηση μόνο των παραγώγων της μέλισσας).
-
1998
Πρώτα καλλυντικά με λάδι ελιάς
Δημιουργία των πρώτων, στην Ελλάδα, καλλυντικών με βασικό συστατικό το λάδι της ελιάς.
-
2002
Εκσυγχρονισμός
Ανανέωση τόσο των προϊόντων όσο και των συσκευασιών, σύμφωνα με τα σύγχρονα αισθητικά κριτήρια και τις διεθνείς νομοθετικές ρυθμίσεις.
-
2005
Οικολογία
Οικολογική στροφή, πάντα διατηρώντας την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των προϊόντων.
-
2013
Συνεργασίες
Η MACROVITA ενισχύει σημαντικά την παρουσία της τόσο στα φαρμακεία όσο και σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων, βαδίζοντας προς το μέλλον με σταθερά και αποφασιστικά βήματα.
-
2014
Διεθνής παρουσία
Η MACROVITA διεισδύει επιτυχώς στη διεθνή αγορά.
-
2016
Συμμόρφωση με ευρωπαϊκούς κανονισμούς
Ακολουθώντας τον νέο ευρωπαϊκό κανονισμό (655/2013) περί κοινών κριτηρίων για τους ισχυρισμούς που δύνανται να χρησιμοποιούνται στις επισημάνσεις των καλλυντικών προϊόντων που διατίθενται στην αγορά, η MACROVITA, συνεχίζει να αναπτύσσει προϊόντα που δεν δοκιμάζονται σε ζώα, χωρίς να προβαίνει σε χρήση αυτού για επικοινωνιακούς λόγους.
-
2018
Πρωτοποριακές πρώτες ύλες
Εναρμονιζόμενη με τις νέες τάσεις της κοσμετολογίας, η MACROVITA ανανεώνει τα προϊόντα της, χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές πρώτες ύλες και ενισχύοντας την αποτελεσματικότητά τους.
-
2019
Περιβαλλοντικό αποτύπωμα
Πιστή στην οικολογική της θεώρηση, η MACROVITA χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες, σε μια προσπάθεια να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
-
2020
Ηλεκτρονικό κατάστημα
Δημιουργία του εταιρικού ηλεκτρονικού καταστήματος.
-
2023
Νέες συνθέσεις προϊόντων
Αναθεώρηση της σύνθεσης των αντηλιακών προϊόντων με χρήση προηγμένων αντηλιακών φίλτρων, που σέβονται τόσο το θαλάσσιο οικοσύστημα όσο και την επιδερμίδα.
-
2024
40 χρόνια δημιουργικότητας
Με πίστη και σεβασμό στο όραμα και τις δεσμεύσεις της, και σύμμαχο την αμέριστη εμπιστοσύνη και ειλικρινή προτίμηση του εγχώριου αλλά και διεθνούς καταναλωτικού κοινού, τον Φεβρουάριο του 2024 η MACROVITA συμπληρώσε 40 χρόνια συνεχούς, επιτυχημένης πορείας.
- 1984
- 1989
- 1993
- 1996
- 1998
- 2002
- 2005
- 2013
- 2014
- 2016
- 2018
- 2019
- 2020
- 2023
- 2024
- 2024
- 2024
- 2023
- 2020
- 2019
- 2018
-
2024
40 years of creativity Showing faith and respect to its vision and commitments, along with the implicit trust and sincere preference of the domestic and international consumer audience, in February 2024, MACROVITA completed 40 years of continuous, successful development. -
2024
40 χρόνια δημιουργικότητας Με πίστη και σεβασμό στο όραμα και τις δεσμεύσεις της, και σύμμαχο την αμέριστη εμπιστοσύνη και ειλικρινή προτίμηση του εγχώριου αλλά και διεθνούς καταναλωτικού κοινού, τον Φεβρουάριο του 2024 η MACROVITA συμπληρώσε 40 χρόνια συνεχούς, επιτυχημένης πορείας. -
2023
Reformulations Reformulation of suncare products with advanced sunscreen filters that respect both the marine ecosystem and the skin. -
-
2019
Environmental footprint Remaining committed to its ecological orientation, MACROVITA introduces more eco-friendly packaging materials to reduce its environmental footprint. -
2018
Innovative raw materials MACROVITA renews its products by incorporating innovative raw materials, keeping up with modern trends in cosmetology and enhancing their effectiveness.